„I mě samotného čísla po zveřejnění loga mírně zaskočila. Nicméně s něčím takovým jsme počítali. Vždyť na vývoji nového loga se podílely absolutní špičky v oboru. Je to výsledek několikaleté práce a jak můžeme vidět, i veřejnost je novým logem nadšená," vysvětloval Zaorálek.
"Neustále nám chodí žádosti od voličů, jestli a kde si mohou takové logo pořídit. Naše marketingové oddělení se na základě poptávky rozhodlo loga vyrábět a distribuovat je po celé republice. Naše nové logo v prodejích naprosto převálcovalo náš doposud nejúspěšnější produkt – akční figurku Bohuslava Sobotky s odepínacími rovnátky a ohýbacím hřbetem.“ Rozplýval se Lubomír Zaorálek na tiskové konferenci.
Nutno dodat, že nové logo ČSSD pobláznilo doslova celou republiku. V obchodech se stojí na loga nekonečné fronty. Každý chce mít doma své nové logo ČSSD.
„Čekám tu už od včerejška. Spali jsme tady s Máňou před obchodem ve spacákách přes noc. Prý těch log není tolik, aby se dostaly na každého. To nemůžeme riskovat. Musíme koupit logo taky příbuzným z vesnice, kteří musejí dát ráno slepicím, takže tu nemůžou čekat ve frontě,“ vysvětloval pan Roušal, který jako jeden z dalších několika stovek zákazníků strávil noc před obchodem v Brně, aby si zabral na ráno, kdy do obchodu rozvážejí loga, ve frontě dobré místo.
K bezprecedentnímu logu poblahopřál ČSSD na dálku i papež František a prezident USA Donald Trump.
„V současnosti jednáme s týmem Martina Scorsesem na odkupu práv na logo. Je velký zájem na základě loga natočit film,“ pyšně vyprávěl Zaorálek, který rovněž skromně dodal, že v roli loga si umí představit Leonarda DiCapria.
Zatímco ČSSD si nad prozíravým krokem s novým logem mne ruce, ostatní politické strany začínají panikařit. Z původního třicetiprocentního zisku hlasů v průzkumech ANO nyní získává sotva deset procent. „Je to kampaň proti mně,“ rozčiloval se Andrej Babiš, když se k němu dostaly nová čísla z průzkumů. Okamžitě proto vyrazil do sirotčince, kde se fotil se sirotky a rozdával dětem svou knížku: „O čem sním, když náhodou spím“.
Není to však jen ANO, které nové logo ČSSD sebralo řadu voličů. SPD Tomia Okamury díky novému logu ČSSD klesla téměř k záporným číslům. Tomio Okamura na to zareagoval okamžitě, nasedl do dodávky a odjel do Německa, kde nabral několik imigrantů, které posléze vysadil v Praze. Imigranty vyfotil na Karlově mostě a rozjel předvolení kampaň s názvem: „Už jsou tu, já vám to říkal“ ve snaze vzbudit u lidí strach a nahnat tak zpět ztracené voliče.
ODS okamžitě začala pracovat na svém vlastním logu a Miroslav Kalousek opustil Top 09 a stal se druhým místopředsedou ČSSD, což je poměrně zajímavá předvolební kampaň, která mu zajistí místo ve sněmovně.
Jak je vidno, nové logo ČSSD zatočilo s celou politickou scénou a předvolebními průzkumy jako nic jiného.
A TADY se můžete podívat, jak se Paroubek prodral zpět do ČSSD.