Johnny Depp - wife beater
Je rok 2020, ale spory mezi Johnnym Deppem a jeho někdejší ženou herečkou a modelkou Amber Heard nejsou ani po čtyřech letech úplně u konce. Ti dva se seznámili při natáčení Rumových deníků v roce 211, vzali se v roce 2015 a rozváděli se hned rok na to. Od té doby mezi nimi vládne bulvární hell. Rozvod neproběhl lehce, Heard osočila Deppa z domácího násilí, on se bránil tím, že je to přesně naopak.
Zatím posledním výkřikem téhle dlouhé kauzy byl soudní spor, který Depp vedl proti britskému bulvárnímu deníku The Sun, který pro herce použil nelichotivé přízvisko “wife beater”, tedy muž, co mlátí svou ženu, domácí násilník. Byl to výživný soud, vypovídala služebná obou celebrit, objevovaly se fotky exkrementů v posteli s tím, že jak Amber, tak Johnny házeli vinu za vyprázdnění se do peřin jeden na druhého. A Johnny Depp ten spor prohrál.
Následky na sebe nenechaly dlouho čekat. Studio Warner Bros. vyrazilo Deppa ze série Fantastická zvířata, kde hrál černokněžníka Grindewalda a nahradilo ho dánským pokladem Madsem Mikkelsenem. Nicméně Johnny měl super smlouvu, kde dostane zaplaceno za následující film plnou částku tak jako tak, čili… nemusíte plakat nad tím, že milionář ztratil práci. Byl to od studia jenom logický krok, protože díky nekorektním výrokům J. K. Rowling je už takhle Harry Potter svět dost kontroverzní sám osobě.
Řada internetových fandů si navíc rvala vlasy, protože Depp sice dostal od Warnerů padáka, ale Amber Heard, která jim slouží jako Aquamenova Mery, mohla ve filmové sérii zůstat. Mluvilo se o přehnané politické korektnosti, šikaně bílých mužů, no klasika.
Dior je na kontroverzi zvyklý
A teď do “kauzy” vstupuje společnost Dior. Ta si totiž evidentně nechává Johnnyho Deppa jako tvář svého parfému Sauvage. Minimálně to tak vypadá pro všechny, kteří chytli reklamu na Sauvage v komerční přestávce populárního britského pořadu The Great British Bake Off, což je původní verze našeho Peče celá země.
Advertising Standards Authority dostala celkem jedenáct stížností na odvysílání reklamy. Experti nicméně nečekají, že by Dior couvnul. Shodují se na tom, že Dior jako jedna z největších módních značek je na kontroverzi zvyklá a dokonce to může být super promo. Ostatně Depp má na sítích řadu fanatických obhájců, kdy naposledy jste měli takhle odhodlanou cílovku pro Dior parfém?