Firmy jsou kvůli lidské tuposti nuceny přidávat ta nejbizarnější upozornění k užití výrobků. Tady máte pár případů. Nikol von Rakonitz 21.3.2014, 14:55 Sdílet 1. Nepoužívejte vlastní genitálie k zastavení řetězové pily. Cizí ano? othersiderainbow.blogspot.com 2. Nikdy nežehlete oblečení, pakliže je právě nošeno lawhaha.com 3. Vytvořený výsledek záleží na věku a úrovni schopností dítěte http://1.bp.blogspot.com 4. Nedotýkejte se očima a už vůbec ne během spánku 4.bp.blogspot.com 5. Mýdlo neobsahuje mýdlo. Aha Archiv g.cz 6. Nenechávejte vašeho psa řídit auto po požití těchto pilulek oddee.com 7. Rozhodně nečekáme vajíčka ve vajíčkách seriouseats.com 8. Nezavírejte lidi do praček. Ani když se tam před vámi budou schovávat oddee.com Sdílet TÉMATA
Důležitější než atentát na Heydricha: V Česku stále žije spousta lidí, kteří neznají svatbu Jiřího Káry Martin Miko
Cena reklamy při Super Bowlu letos reálně spadla na úroveň doby covidu, nominálně je ovšem opět rekordně drahá Martin Miko
Adults only hotely jsou na vzestupu. Víte do jakých zemí zamířit za těmi nejlepšími? Komerční sdělení
Pod vlivem rastafariánství: Jamajská víra vám zakáže maso i alkohol, „zelený list“ však nikoliv Martin Miko
Historie bankovnictví: První bankéři pocházeli z Lombardie, lidé je nenáviděli kvůli majetkům Martin Miko
Plná nákupní centra klamala, propad útrat Čechů byl loni rekordní, čtyřnásobný oproti covidu či globální finanční krizi Martin Miko