„Z pohledu objemu prodeje pro nás pečivo představuje stěžejní sortiment. Z tohoto důvodu každoročně probíhají na všech našich provozovnách školení pro personál i franšízanty zaměřená na kvalitu a zásady pečení, aby byly dodrženy všechny stanovené normy,“ říká Radim Lunda, generální manažer maloobchodní sítě prodejen Žabka.
V České republice dosud při výrobě a nákupu pečiva platí pro zaměstnance i zákazníky standardní hygienická opatření, která se týkají například používání rukavic nebo kleští při vládání pečiva do přepravek či uskladňovacích obalů určených právě pro zákazníky. K instalaci zástěny u regálů s nabídkou nebaleného pečiva inspirovali vedení tuzemské maloobchodní sítě Žabka kolegové na Slovensku, kteří tento trend nastolili už při jeho uvedení na trh v roce 2020.
Hlavní přínos tohoto kroku spočívá v ochraně nebaleného pečiva před okolními vlivy, například před prašností či teplotními výkyvy. „S naším dodavatelem rovněž průběžně řešíme a nastavujeme pečící plány a programy, aby zákazník v jakoukoli denní dobu nalezl v našich provozovnách čerstvé a voňavé bagety, kaiserky, snacky a další podobné výrobky,“ podotýká Radim Lunda.
Instalace zástěn regálů s nabídkou nebaleného pečiva ve třech pražských prodejnách není prvním pilotním projektem Žabky v letošním roce. V březnu už v pražských prodejnách v Obloukové a Legerově ulici rozšířila nabídku poskytovaných služeb pro své zákazníky o možnost pochutnat si na kvalitních, čerstvých a zdravých pokrmech z nabídky obslužného pultu.