Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Malmédský masakr: Jeden z nejhorších válečných zločinů druhé světové války dokazuje, že Vánoce nejsou vždy časem klidu a míru Jan Fiedler
Leo Beránek zdraví z basy: Agresivní rapper se ve videoklipu pochlubil pokérovaným obličejem Martin Miko
Drahé Vánoce? Nic proti příštímu roku… Štědrovečerní hostina citelně zdraží, i proto dnes ČNB opět nadstandardně zvedne své úroky Lukáš Kovanda
Opozdilci pozor, úroky z prodlení budou od 1. ledna suverénně rekordní. ČNB totiž chystá další zvýšení svých úroků ještě v tomto týdnu Lukáš Kovanda