Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Příběh Miloše Kocmana: Odbojář byl mučen gestapem, později analyzoval dokumenty pro StB Václav Adamus
Lucie Vondráčková v Bratislavě originálně pokřtila své nové album Láskověty a domů si odnesla platinovou desku Redaktor
Odpojení EU od ruského plynu, které má Evropou otřást, je blíže, než si myslíme. Itálie už je připravena Lukáš Kovanda
Generál Hideki Tódžo: Na svědomí má mít miliony obětí, zaútočil na Pearl Harbor. Nakonec se mu nepodařila sebevražda Václav Adamus
Kdo byl Karel Novák? Příběh člověka bez identity. StB mu říkala Marťan a nikdy jej nezlomila Václav Adamus
Abstinující a v plné síle. Tak plánuje napravený bouřlivák Richard Müller vystoupit na Slovenském mejdanu v Praze Redaktor
Hrozí citelné zdražení rýže, které se zatím zdražování vyhýbalo. Češi jí přitom spořádají historicky rekordní množství Lukáš Kovanda