fb pixel Pečiuko od Separa? Slovenský rapper prodává rohlík se salámem za 2 eura – G.cz
Vyhledávání

Pečiuko od Separa? Slovenský rapper prodává rohlík se salámem za 2 eura

Zdroj: Facebook - OMV

Z bývalého propagátora veganství a současné hvězdy slovenského rapu Separa se stal prodejce rohlíků se salámem na benzínových pumpách OMV. Toto není vtip, ale realita, která se v těchto dnech odehrává u našich východních sousedů. Slovensko posunulo rap o krok dál a my se nestačíme divit.

Martin Miko
Martin Miko 20.4.2022, 13:18

Rohlík se salámem od rappera

Zaprodanost, kterou bychom v Česku například Vladimírovi 518 nebo Yzomandiasovi nejspíš nikdy neodpustili, je na Slovensku na denním pořádku. Zatímco rapper Rytmus před nedávnem na svém Instagramu propagoval paštiky, tak jeho slovenský konkurent Separ se rozhodl, že laťku posune mnohem výš a představil vlastní „Pečiuko“. „Známy slovenský rapper a člen bratislavskej hip-hopovej skupiny DMS, Separ, ktorý má na konte albumy ako OG, Buldozér alebo Pancier pre vás pripravil čerstvé Pečiuko podľa vlastnej receptúry,“ sdělila síť čerpacích stanic OMV na sociálních sítích i webu svým zákazníkům.

Takzvané „Pečiuko od Separa“ se skládá z rohlíku, másla, pár koleček šunky a salámu a to celé doplňuje plátek zelené papriky. V podstatě se jedná o běžnou školní svačinu, kterou mnohým z nás připravovali rodiče každé ráno před cestou do školy. Separův rohlík však můžete ochutnat pouze na slovenských čerpacích stanicích, a to pouze do 19. června 2022.

Slovenský rapper se za své Pečiuko rozhodně nestydí. Ostatně na sociálních sítích svým fanouškům předvedl, jak obložené rohlíky vlastnoručně připravuje a následně ochutnává. Co se týče ceny, tak ta je mnohem víc překvapující než samotný výrobek podporovaný oblíbeným interpretem. Za Pečiuko od Separa zaplatíte rovná 2 eura, což je něco kolem 50 korun českých.

Fanoušci si nejprve mysleli, že se jedná o nějaký vtip. Jenže pak přišel rakouský koncern OMV s oficiální tiskovou zprávou, kde nový produkt představil. I tak je Pečiuko většině československým fanouškům pro smích a sami rappeři raději mlčí. „Škoda, že neprodává párky v rohlíku. Mohly se jmenovat Sepárky v rohlíku,“ poznamenal trefně uživatel Marek na Instagramu.

Jak vnímáte tento druh spolupráce vy? Je pro image drsného rappera správné zaprodávat svoje jméno s bagetami? Nezapomínejte na to, že lidé rychle zapomínají, zatímco peníze za kampaň zůstanou. A to se vyplatí.

Podobné články

Doporučujeme

Další články