Jana Kalousová 13.3.2017, 06:30 Sdílet 9. 1. DM drogerie markt – 38 procent Nejoblíbenějším místem pro nákup kosmetiky jsou podle průzkumu GfK řetězce drogerií. A jak často nakupují Češi u přímých prodejců a na internetu? 8. 2. Teta drogerie – 34 procent 7. 3. Rosmann – 22 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA drogerie nejčastější nákup řetězce DM Teta
CEIP spustil ve spolupráci se skupinou CONSEQ otevřený podílový fond kvalifikovaných investorů. Očekávaná míra návratnosti činí 15 % ročně redakce G.cz
Inflace v Česku letos klesá čtyřikrát rychleji než na Slovensku. Euro nepomáhá, Slováci už nyní mají inflaci patrně vyšší než Češi Martin Miko
Odbory tvrdí, že dopad balíčku na běžnou rodinu bude přes 100 tisíc korun ročně, ve skutečnosti to bude spíše 15 tisíc korun Martin Miko