Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Franz Werner Bobe: Kněz, který udával gestapu své ovečky. Šibenice jej po válce neminula Václav Adamus
Max Rostock a Werner Tutter: Nacisté vypalovali Lidice, poté se stali agenty StB. Dostali milost od Zápotockého Václav Adamus
John Gotti: Z průměrného rváče a zloděje aut se stala hlava newyorského mafiánského syndikátu Václav Adamus
Vzpomínka na Jirku Čočka: Farmářský „Casanova“ neměl zkušenosti se ženami ani toustovačem Martin Miko
Josefa Slánská, manželka generálního tajemníka: Byla přesvědčenou komunistkou, která nakonec podepsala Chartu 77 Václav Adamus
Díl II.: Ostravská operace byla největší vojenskou operací druhé světové války na našem území: Českoslovenští tankisté přišli u Ostravy o všechny tanky Jan Fiedler