Tyhle reklamy překvapivě nenutí podvědomě ke konzumu, ale k zamyšlení. Elsa K. 30.8.2014, 20:00 Sdílet 1. Kdybych byl panda, zajímal bych vás víc? 2. 150 litrů vody za jedno pivo 3. Aby při vašem boji za krásu neumírali nevinní... 4. Cenzura zkresluje 5. Nemělo by to být podobně nebezpečné 6. Auto jako zbraň 7. Používejte elektřinu chytře 8. Mějte trpělivost s koktajícími 9. Odrazit se ode dna je postupem času čím dál tím složitější 10. Oceán není odpaďák 11. Pro více informací o rakovině plic pokračujte v kouření 12. Aspoň vy mějte rozum - nekonverzujte s řidičem za jízdy 13. Před AIDS jsme si všichni rovni 14. Zabíjíme odpadem 15. Plasty nikdy nevymřou... 16. Následky si ponesete celý život. Nepijte před jízdou! 17. Naučte se pomoci dřív než bude pozdě (Český červený kříž) Sdílet TÉMATA
Královna, které se bál i Vůdce: Elizabeth Bowes-Lyon pomohla své zemi v těch nejtěžších chvílích Martin Miko
Díl II.: Bitva u Dien Bien Phu ukončila válku v Indočíně: Armáda Viet Minhu triumfálně rozdrtila francouzské koloniální síly Jan Fiedler
Od dodávky po sanitku. „Dvanáctsettrojka“ zanechala nesmazatelnou stopu v historii československého automobilového průmyslu Redaktor
Díl I.: Bitva u Dien Bien Phu ukončila válku v Indočíně: Francie podcenila vietnamské síly i velení generála Giápa Jan Fiedler
Bedřich Hrozný aneb český Champollion: Rozluštil jazyk Chetitů a odvážně vyhnal nacisty z akademické půdy Jan Fiedler
Proč Čína provádí tak mohutný lockdown? Nechce, aby svět poznal, že její vakcíny na omikron nezabírají, to by byla blamáž Lukáš Kovanda
Rozhodněte sami, které podniky na Praze 1 podpořit. Spouští se registrace do projektu Corrency. Komerční sdělení