I vizuální podoba obchodu může silně podpořit tržby. V Třebíči na Vysočině tyto prodejní nástroje zvládají nesmírně tvůrčím a originálním způsobem.
1. Online velmoc
![I pro online business je kamenný dům jistota](/sites/default/files/styles/clanek_-_velke_foto_586x330/public/g/images/img_20140622_143718.jpg?itok=MvO8FVB8)
Dojem solidnosti a výstižnost je pro nalákání zákazníků rozhodující. Vývěsní štít firmy je zde navíc – narozdíl od převažující nedobré české praxe – proveden vkusně. Všimněte si, jak barevně ladí s dveřmi a fasádou.
2. Důmyslný doplňkový prodej
![Včely a ryby jedno si tak podobní](/sites/default/files/styles/clanek_-_velke_foto_586x330/public/g/images/img_20140622_163349.jpg?itok=5KpTKoNp)
Je to geniální: jdete si koupit pár trojháčků a třpytku, a koupíte si pár trojháčků, třpytku a kilo medu.
3. Město umění
![Bezpečný ateliér](/sites/default/files/styles/clanek_-_velke_foto_586x330/public/g/images/img_20140622_144400.jpg?itok=ECWbYQ2o)
Která třebíčská dáma a dívka ještě nenavštívila tento ateliér?
4. Důsledná specializace
Jinde se možná inzeruje „drůbeží maso“. To je příliš vágní. Zde se vše nazývá konkrétně a pravým jménem.
5. Kulturní kvas v okolí
V Třebíči sice funguje Městské kulturní středisko a divadlo v komplexu Pasáž. Třebíčští ovšem neváhají vyjíždět za kulturou i do okolí města.
6. Třebíčští jsou otevřeni světu
![Cesta za hranice všedních dnů](/sites/default/files/styles/clanek_-_velke_foto_586x330/public/g/images/picmonkey_collage.jpg?itok=jo5WxKmC)
Lidé z Třebíče jezdí do světa sbírat zkušenosti, prožívat nové věci a rozšiřovat si obzory. Domů se pak vracejí proměnění a lepší.
7. Péče o duši
V Třebíči opečují nejen vaši duši, ale i tělo. Především „hluboká drenáž“ (Deep draining) vzbuzuje velmi příjemné představy.
A když už jsme u té originální, ale úderné propagace, tady se podívejte, jak nacisté lákali americké turisty do Třetí říše.