Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Satirické Vánoce s Vainem: Velká galerie prosincových koláží, které vám připomenou to nejzásadnější Martin Miko
Die Glocke – tajemný projekt nacistických vědců aneb Jak UFO ovlivnilo druhou světovou válku Václav Adamus
Nejtragičtější požár v amerických divadlech: Plameny v chicagském divadle Iroquois si vyžádaly 602 lidských životů Jan Fiedler
V roce 2022 hrozí, že pohonné hmoty zdraží na 40 korun za litr. Zatím ale zlevňují a zlevní také v prvním týdnu nového roku Lukáš Kovanda