Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Dlouhý pochod přežila jen desetina Rudé armády, Mao Ce-tung z něj ale vzešel jako nesporný vůdce čínských komunistů Jan Fiedler
Zemřel ilustrátor a výtvarník Jiří Šalamoun: Proslavil jej Maxipes Fík, inspiroval se v dětské kreativitě Jan Fiedler
Zapomněla jsi na okurku! McDonald`s na apríla „potěšil“ zákazníky nejkyselejším burgerem na trhu Martin Miko
Připravte si netradiční velikonoční kávu. Je libo Bunny espresso nebo zelené macchiatto? Komerční sdělení
Dodávky plynu z Ruska do Německa plynovodem se takřka zastavily, cena plynu v EU vylétla na třítýdenní maximum Lukáš Kovanda
Když Slovensko vyhlásilo válku Sovětskému svazu: Rychlá divize bojovala na východní frontě po boku nacistického Německa Jan Fiedler