Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Trockij: Stalinův rival a zakladatel permanentní revoluce. Nohsled sovětského vůdce jej nakonec zabil v Mexiku Václav Adamus
Color blocking, hravé tenisky přírodní motivy. Kterým jarním trendům podlehnete letos vy? Komerční sdělení
FOKUS optik vyšetřil zrak desítkám pedagogů v Praze. Více než polovině se oči zhoršily Komerční sdělení
Největší ostuda české armády aneb Jak fabie vyřadila čtyři obrněné transportéry na tři roky Martin Miko
Se synem jdu kolem Česka, v krosně táhnu parmezán, říká herec Patrik Děrgel v (NE)BLÁZNI Michaela Šimečková