Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Ruské železnice bankrotují, jde o první bankrot velkého ruského podniku od uvalení západních sankcí Lukáš Kovanda
Dokonalá volba pro mladé? Huawei nova 9 SE okouzlí fotoaparátem i SuperCharge nabíjením Komerční sdělení
Miroslav Pich-Tůma: Estébák, který klidně umlátil člověka. Vyšetřoval Masarykovu smrt, nakonec spáchal sebevraždu Václav Adamus
Superpodvodník Jiří Skomarovský: Případ masového vraha, který vymámil z Beneše státní vyznamenaní Václav Adamus