Jana Kalousová 13.3.2017, 06:30 Sdílet 9. 1. DM drogerie markt – 38 procent Nejoblíbenějším místem pro nákup kosmetiky jsou podle průzkumu GfK řetězce drogerií. A jak často nakupují Češi u přímých prodejců a na internetu? 8. 2. Teta drogerie – 34 procent 7. 3. Rosmann – 22 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA drogerie nejčastější nákup řetězce DM Teta
Jak uspět v roce 2025? Nechte si poradit od špiček české e-commerce, jako je ZOOT, Živina a Spokojenypes.cz redakce G.cz
Drogově závislí lidé by mohli dostávat heroin od státu zdarma, kriminalita by se razantně snížila redakce G.cz
Den vítězství a konec války: Druhá světová válka skončila německou kapitulací jen v Evropě, na východě boje pokračovaly až do září roku 1945 Jan Fiedler
Díl II.: Bitva u Dien Bien Phu ukončila válku v Indočíně: Armáda Viet Minhu triumfálně rozdrtila francouzské koloniální síly Jan Fiedler
Od dodávky po sanitku. „Dvanáctsettrojka“ zanechala nesmazatelnou stopu v historii československého automobilového průmyslu Redaktor
Díl I.: Bitva u Dien Bien Phu ukončila válku v Indočíně: Francie podcenila vietnamské síly i velení generála Giápa Jan Fiedler