Tyhle reklamy překvapivě nenutí podvědomě ke konzumu, ale k zamyšlení. Elsa K. 30.8.2014, 20:00 Sdílet 1. Kdybych byl panda, zajímal bych vás víc? 2. 150 litrů vody za jedno pivo 3. Aby při vašem boji za krásu neumírali nevinní... 4. Cenzura zkresluje 5. Nemělo by to být podobně nebezpečné 6. Auto jako zbraň 7. Používejte elektřinu chytře 8. Mějte trpělivost s koktajícími 9. Odrazit se ode dna je postupem času čím dál tím složitější 10. Oceán není odpaďák 11. Pro více informací o rakovině plic pokračujte v kouření 12. Aspoň vy mějte rozum - nekonverzujte s řidičem za jízdy 13. Před AIDS jsme si všichni rovni 14. Zabíjíme odpadem 15. Plasty nikdy nevymřou... 16. Následky si ponesete celý život. Nepijte před jízdou! 17. Naučte se pomoci dřív než bude pozdě (Český červený kříž) Sdílet TÉMATA
Nacistické velení zradu očekávalo, přestože Itálie ujišťovala Německo o své loajalitě. Spojenecké italské tažení se tak protáhlo do konce války Jan Fiedler
Vzestupy i pády Václava Neckáře: Začínal v dětských operních rolích, s Golden Kids ovládl československou pop-music a zahrál si v oscarovém snímku Jan Fiedler
Díl II.: Úvodní bitva první světové války: Německý útok na Liège se střetl s houževnatým odporem, obranu vedl belgický král Albert Jan Fiedler
Češi citelně omezují své nákupy, zejména pak zboží zbytné povahy. Za vše může strach z budoucnosti Lukáš Kovanda
Díl I.: Úvodní bitva první světové války: Belgické Liège bylo nejsilněji opevněným místem v Evropě, Němci přes něj chtěli projít do Francie Jan Fiedler
Pohonné hmoty rychle zlevňují a budou dál. Benzín je ovšem dražší v Česku než v Německu Lukáš Kovanda