Tyhle reklamy překvapivě nenutí podvědomě ke konzumu, ale k zamyšlení. Elsa K. 30.8.2014, 20:00 Sdílet 1. Kdybych byl panda, zajímal bych vás víc? 2. 150 litrů vody za jedno pivo 3. Aby při vašem boji za krásu neumírali nevinní... 4. Cenzura zkresluje 5. Nemělo by to být podobně nebezpečné 6. Auto jako zbraň 7. Používejte elektřinu chytře 8. Mějte trpělivost s koktajícími 9. Odrazit se ode dna je postupem času čím dál tím složitější 10. Oceán není odpaďák 11. Pro více informací o rakovině plic pokračujte v kouření 12. Aspoň vy mějte rozum - nekonverzujte s řidičem za jízdy 13. Před AIDS jsme si všichni rovni 14. Zabíjíme odpadem 15. Plasty nikdy nevymřou... 16. Následky si ponesete celý život. Nepijte před jízdou! 17. Naučte se pomoci dřív než bude pozdě (Český červený kříž) Sdílet TÉMATA
Díl II.: Muž, který dal světu Beatles: Brian Epstein trpěl depresemi kvůli odlišné sexuální orientaci. Jeho smrt byla první příčinou rozpadu kapely Jan Fiedler
Díl I.: Muž, který dal světu Beatles: Brian Epstein vyšvihl liverpoolské brouky na vrchol, nakázal jim nošení stejných obleků a uklánění Jan Fiedler
Život v SSSR: Pavlík Morozov údajně udal svého otce, vesničané pak malého chlapce zavraždili. Jaká je pravda o životě sovětského mučedníka? Jan Fiedler
Vláda měla úsporný tarif zacílit – a mohla za stejné peníze ještě navíc snížit DPH na potraviny Lukáš Kovanda
Premiér dnes bude řešit zrušení „stavebka“. Aby mělo stavební spoření smysl jako dříve, musel by dnes příspěvek činit 35 tisíc korun Lukáš Kovanda
Češi splácí hypotéky nejvzorněji v celé historii. Nemá smysl, aby jim stát se splácením pomáhal, říká Kovanda Lukáš Kovanda
Díl II.: Stručná historie pražského jara: Období liberalizace v Československu zastavila až invaze vojsk Varšavské smlouvy Jan Fiedler