7 nejčastějších marketingových triků obchodníků, se kterými se setkáte i během Black Friday – G.cz
Vyhledávání

7 nejčastějších marketingových triků obchodníků, se kterými se setkáte i během Black Friday

+ DALŠÍ 3 FOTKY + DALŠÍ 4 FOTKY

Černý pátek je za dveřmi, ale my už nyní s naprostou přesností dokážeme předpovědět, jak to bude probíhat. Až na výjimky se bude jednat o slevy „na oko“, které nás rozhodně nedonutí přespat ve frontě před obchodním domem. Většinou stačí, když vámi žádané zboží zadáte do vyhledávače a minimálně na třech e-shopech ho naleznete ještě za nižší cenu. Přesto lidé do obchodu, který má ve výloze plakát oznamující obrovské slevy, půjdou. Červená cedulka na zboží někdy zmůže víc než tisíc slov.

Martin Miko
Martin Miko 22.11.2018, 14:51

Není sleva jako sleva

Od loňského roku, kdy jsme psali, že jediný supermarket, který dokáže vyburcovat davy zákazníků k nákupní horečce, je Kaufland, se nic nezměnilo. Stále zde probíhají souboje seniorů o základní potraviny za polovinu běžné ceny, o čemž se můžete přesvědčit v sérii zábavných videí z německého obchodního řetězce.

Proto jsme se rozhodli, že si na marketingové triky obchodníků tak trochu posvítíme a rozebereme je, abyste se o letošním Černém pátku nenapálili. Jsme to ale dobráci!

A zde je 7 nádherných scének z českého Kauflandu, ve kterých znamená sleva víc než život.

Podobné články

Doporučujeme

Další články