Tento web používá soubory
cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s užitím cookies souhlasíte.
Oblíbená marketingová akce Black Friday neboli Černý pátek se opět blíží. V Česku to bohužel znamená, že obchodníci takticky vše zdraží a až následně na zboží dají slevu, takže v podstatě neušetříte. Kdyby obchodníci méně utráceli za propagační materiály a reklamy o slevách, a místo toho zboží doopravdy zlevnili, dávalo by to mnohem větší smysl. Češi však samozřejmě vidí jen obří nápis SLEVA u zboží denní spotřeby a kvůli tomu se občas dokážou i poprat.
Když přijdete do Kauflandu ve čtvrtek, máte mnohdy pocit, že se tam právě odehrává generálka na Black Friday. Ve skutečnosti se jedná o běžný den a právě vypukly týdenní letákové akce v podobě slevy na základní potraviny. Předloni před vánočními svátky dominovalo vozíkovým soubojům seniorů levné máslo a vejce, což byl rozhodně štědrý materiál pro reportáž Televizních novin na TV Nova. Přinášíme sérii nejbizarnějších videí, ve kterých hrají hlavní roli potraviny v akci...