fb pixel
Vyhledávání

Teroristé v Paříži udělali módní značce Pray for Paris nechtěnou reklamu

Tvrdí se, že i negativní reklama je reklama. Nejsme si ale jisti, zda majitelé o takovou podporu skutečně stojí.

Nikola Nádvorníková
Nikola Nádvorníková 14.11.2015, 14:51

Unisexová módní značka nabízející limitované kousky v omezeném množství, to je Pray for Paris. Pro mladé i střední, pro holky i kluky, pro lidi všech národností, vyznání, barvy pleti, pro lidi, kteří jsou jako Paříž, kosmopolitní a všemu otevření. Značka, která je fantasticky barevná, míchá na jednom kusu látky všechny vlivy, tvarosloví i nápady všech etnik žijící svůj lidský příběh v Paříži. Značka, která se domnívá, že existuje "melting pot", tedy tavící kotlík národů, kteří mohou žít v jednom místě pokojně a beze strachu. Bohužel včerejšek přebarvil vše do barvy černé a krvavé. Oblečení si od včerejší noci nemůžete na internetu koupit, firma, jak se obrazně říká, na internetu zavřela dočasně krám. A její název se stal hlavním a smutným #hashtagem dnešní soboty po celém světě.

1. Barokní téma a smutná holubice míru

2. Barvy severu Afriky a trnová koruna utrpení

3. Šátek přes tvář - symbol anarchie a teroru

4. Odkaz na rovníkovou Afriku a kácení pralesů. Za dva týdny bude v Paříži konference na toto téma.

5. Kukla a střih odkazují na Blízký východ. Smutná náhoda.

6. Kdysi vtipná fotka, po včerejšku zarážející

7. Pohřební barvy, nechtěná souhra okolností

8. Bůh Slunce včera nezářil, barvy teď připomínají výbuchy.

A TADY se podívejte, jak terorismus v Paříži zvedl vlnu solidarity.

Podobné články

Doporučujeme

Další články