Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Masakr na Masarykově nádraží byl tím největším v závěru druhé světové války. Okupační síla nemilosrdně postřílela 67 lidí Jan Fiedler
Cena plynu v EU opět roste kvůli slabým dodávkám z Ruska. Ze situace těží USA, v prosinci vyvezly historicky rekordní objem plynu Lukáš Kovanda
Skutečný lovec čarodějnic Matthew Hopkins: O život připravil téměř 300 nevinných osob, za jejichž usvědčení si vysloužil obrovské jmění Jan Fiedler