Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Nejsi očkovaný? Máš padáka! Firmy začínají propouštět své neočkované zaměstnance; zda jde o nový trend, to se teprve uvidí Lukáš Kovanda
Janečková, Abbasová a Fassati - tři kmotry potravinové banky slavnostně pokřtily nový konvektomat Komerční sdělení
Česko a další populistické země zvládly pandemii podstatně hůře než země nepopulistické, zjistil renomovaný Kielský institut světového hospodářství Lukáš Kovanda
Dietrich von Choltitz: Německý generál, který neuposlechl Vůdcův rozkaz zničit Paříž. Je označován za Spasitele Paříže Jan Fiedler
Zatčení Přemysla Šámala: Víc nemohou, než mne zabít, prohlásil odbojář a kancléř prezidenta Masaryka, kterého nacisté nikdy nezlomili Jan Fiedler
Ropa zdražuje nad 90 dolarů za barel, poprvé od roku 2014. V případě války na Ukrajině nám hrozí zdražení pohonných hmot nad 45 korun za litr Lukáš Kovanda