Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Půvabná Natálie Kočendová to před světovou soutěží neměla lehké. Zatímco tvrdě dřela a držela stravu, její přítel neodolal fastfoodům Redaktor
Světový týden glaukomu upozorňuje na nebezepčí zeleného zákalu. Proč je tak nebezpečný? Komerční sdělení
Rusko stojí válka 25 miliard denně, i při embargu na ropu však může vést válku dlouhé měsíce, spočítal Kovanda Lukáš Kovanda
Petr Spálený vystoupí v divadle Broadway již tento čtvrtek. Využijte poslední možnost a zakupte si vstupenky v akci 2 + 1 zdarma Komerční sdělení
Problémy Lubomíra Volného: Policie vyšetřuje „flákance“ kvůli schvalování války na Ukrajině Martin Miko