Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Martin Lecián alias Postrach Moravy: Příběh nejhezčího sériového vraha v Česku. Nakonec jej popravili v Olomouci Václav Adamus
Díl II.: Sitzkrieg neboli podivná válka: Mohla druhá světová válka skončit již v roce 1939? Spojenci vyčkávali, nacistické Německo mezitím ovládlo pevninskou Evropu Jan Fiedler
Moskevská burza se v pondělí otevře, ruská centrální banka se bojí pádu trhu, říká Kovanda Lukáš Kovanda
Díl I.: Sitzkrieg neboli podivná válka: Francie s Británií chtěly otevřít frontu na Balkáně a provést invazi do Skandinávie i SSSR. K plánovaným operacím však nikdy nedošlo Jan Fiedler