Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Kovanda: Rusko by si prodejem plynu a ropy za bitcoiny nepomohlo, Putin je buď zoufalý, nebo blufuje Lukáš Kovanda
Sovětská genocidní akce v Pobaltí aneb březnové deportace: Soudruzi násilně přesunuli téměř 100 tisíc lidí v dobytčích vagónech na Sibiř Jan Fiedler
V hlavní roli ufňukaní Čecháčci, kteří závidí Ukrajincům: FB stránka mapuje internetové idioty Martin Miko
Discovery Channel věnuje nedělní večer válce na Ukrajině. Programové schéma odstartuje novým profilem prezidenta Zelenského Komerční sdělení
Benzín a nafta v ČR opět mohutně podraží kvůli požadovaným platbám v rublech, říká Kovanda Lukáš Kovanda
Příspěvek na ubytování uprchlíků z Ukrajiny by stát měl vyjít maximálně na 2,5 miliardy, spočítal Kovanda Lukáš Kovanda