Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Den vítězství a konec války: Druhá světová válka skončila německou kapitulací jen v Evropě, na východě boje pokračovaly až do září roku 1945 Jan Fiedler
Díl II.: Bitva u Dien Bien Phu ukončila válku v Indočíně: Armáda Viet Minhu triumfálně rozdrtila francouzské koloniální síly Jan Fiedler
Od dodávky po sanitku. „Dvanáctsettrojka“ zanechala nesmazatelnou stopu v historii československého automobilového průmyslu Redaktor