1. Mazda MX-6
avto-russia.ru
Tak trochu neprávem žije ve stínu menší a populárnější Mazdy MX-5, protože hrabe těmi "špatnými" kolečky - jde o předokolku. Ale mimořádně obratnou - druhá generace stojí na platformě GE, která je spřízněna s jízdně skvělým Fordem Mondeo. Její specialitkou je řízená zadní náprava, která se v nízkých rychlostech natáčí proti směru předních kol, ve vyšších v jejich směru, což vám umožní lépe řezat zatáčky. K mání s benzínovým čtyřválcovým dvoulitrem nebo charismatickým dvouapůllitrovým šestiválcem o výkonu 165 koní.
Našli jsme: Mazda MX-6 V6 2,5, r.v. 1993, najeto 156 000 km, cena 71 500 Kč
2. Ford Cougar
http://carspics-db.com
Je velký, pohodlný a i po všech těch letech (výroba 1998-2002) stále nepřehlédnutelný. S téměř nezničitelným dvouapůllitrovým šestiválcem Duratec o výkonu 170 koní vám vydrží v garáži dlouhá léta.
Našli jsme: Ford Cougar 2,5 V6 24v, r.v. 2000, najeto 190 700 km, cena 27 000 kč
3. Hyundai Coupe
gomotors.net
Jak prohlásil Jeremy Clarkson z TopGearu, za deštivých dní z dálky a s přimhouřenýma očima si ho můžete splést s Ferrari. První generace z let 1996 až 2001 je líný krám, druhá je fajn. Majitelé si tato auta kupovali jako masírku, takže jsou dobře vybavená a ne moc zničená, jejich cena padla na trhu ojetin na dno, takže koupíte za skvělé peníze. Buď s čtyřválci 1,6 nebo 2,0, či s šestiválcem 2,7.
Našli jsme: Hyundai Coupe 2,7 V6 GLS, r.v. 2003, najeto 126 850 km, cena 51 300 Kč
4. Nissan 100NX
http://www.nissanenginesandgearboxes.co.uk
Pokud nekoupíte verzi 1,6 z let 1990 - 1993 s archaickým karburátorovým motorem, udělá vám spoustu parády za nula peněz. A pokud koupíte, máte bytelné auto, které na oplátku dost žere. Nissan vypadá dobře a ve své době patřil k nejobratnějším autům s pohonem předních kol. Výhodou je také střecha ve stylu Targa s odnímatelnými panely, který z něj dělá "něcojakokabriolet".
Našli jsme: Nissan 100NX 1,6, r.v. 1991, najeto 229 685 km, cena 17 900 Kč
5. BMW Compact
gomotors.net
Krátká trojková řada s přezdívkou Compact se vyráběla ve dvou generacích - E36 a E46. Ta první byla podvozkově víc spjatá s trojkou verze E30, takže díky jednodušší zadní nápravě lépe jezdila bokem, druhá je lépe vybavená a jízdně sofistikovanější. Výhodou je, že se těchto aut vyrobilo hodně a dnes je nikdo nechce. Ceny jsou proto víc než příznivé.
Našli jsme: BMW 316ti Compact, r.v. 2002, najeto 211 000 km, cena 34 800 Kč
6. Ford Puma
http://www.motorstown.com
Nadčasový skvost, který vyniká hravým podvozkem a charakterními motory - není divu, že ho v roce 1997 magazín TopGear vyhlásil za auto roku. Chcete ideálně verzi s čtyřválcovou sedmnáctistovkou a 125 koni, ale při koupi si dejte pozor - válce mají povrchovou ochranu z Nikasilu, což vyžaduje specifický typ polosyntetického oleje. Pokud tam předchozí majitel lil obyčejný, auto nevyhnutelně zdechne.
Našli jsme: Ford Puma 1,7 16v VTS, r.v. 1997, najeto 194 000 Kč, cena 24 000 kč
A jestli chcete vidět 5 snadných způsobů, jak zrušit Ferrari, klikněte
ZDE.