fb pixel Nejpravdivější recenze o nových Avengers bez spoilerů: Je to totální kýčovina! – G.cz

Nejpravdivější recenze o nových Avengers bez spoilerů: Je to totální kýčovina!

Nuda. Nuda. Nuda. Přesně tak by se dal definovat nejnovější snímek od Marvelu, Avengers: Endgame, na který jsme sice čekali více než rok, jenže úplně zbytečně. V podstatě se jedná o film srovnatelný s Justice League, ale v tomto případě tu máte navíc soundtrack plný odrhovaček a stokrát opakované vtípky, které náš už dávno omrzely. Endgame je zkrátka kýčovina.

Martin Miko
Martin Miko 25.4.2019, 09:54

Avengers 4 je dlouhý film plný pestrého děje

Samozřejmě, že kvůli poutavým trailerům jste si všichni mysleli, že se bude jednat o velkofilm plný zábavy, akce a emocí, který vyvrcholí epickou bitvou a vše dopadne jako vždycky skvěle, ale bohužel. Po prvních deseti minutách sledování filmu budete chtít odejít z kina. To je totiž ta správná doba k tomu dojíst popcorn a vypít pití. Do tohoto času nezapočítáváme trailery a reklamy, které vám k tomuto tříhodinovému "zážitku" bez optání multikina přidají.

Co se týče samotného filmu Avengers: Endgame, rádi bychom mu vytkli jednu zásadní věc. Je to příšerně dlouhé. 182 minut, během kterých se nemůžete jít vyčůrat, píchnout inzulín nebo zavolat mámě. Když si na chvíli odskočíte, unikne vám děj, protože ve filmu se pořád něco děje. Navíc je tam spousta postav, takže musíte vidět předchozí filmy, abyste to pochopili. Je to celou dobu zlomyslný plán filmových producentů vytahat z vás co nejvíc peněz. Minimálně musíte vidět Avengers: Infinity War, protože Endgame je pokračováním filmu.

A do toho všechny ty emoce. Člověk aby si do kina vzal sadu kapesníků, což se pěkně prodraží. Co si budem povídat, pobrečíte si jako u Titanicu, Bambiho nebo při poslechu písničky Mešita od kapely Ortel.

Další věcí je nepřeberné množství postav, které se ve filmu objeví. Kdo si to má pamatovat? To aby si člověk vyrobil nějakou encyklopedii a vzal s sebou nějaký tahák, který mu poradí, s kým je kdo kámoš, a kdo koho nenávidí. V Endgame je to obzvlášť složité, protože je tam tolik superhrdinů se svými superschopnostmi v různých prostředích, takže nikdo neví, kde mu hlava stojí. Člověk má chuť odejít z kina a jít si domů pustit třeba Ulici, protože když nevidíte týden Ulici a pak si k ní zase sednete, v podstatě se nic nestane, což je skvělé.

Samozřejmě, že si děláme srandu. Je to absolutně skvělý film plný nečekaných zvratů a překvapení. Říká se, že se nikdo ze všech domýšlivců a konspirátorů netrefil, takže na všechny ty teorie zapomeňte a běžte do kina s čistou hlavou. Jde o nejlépe investované dvě stovky za film, které letos utratíte. Ještě jednou – běžte na to do kina. Je to skvělé.

P.S.: Kdo by chtěl napsat všechny spoilery a zásadní události, nechť nám napíše do zpráv a my mu vše rádi vyslepičíme.

A zde je galerie nejzákeřnějších doktorů, které známe.