Konec uprchlické krize: Evropa přestala do Afriky dovážet gumové čluny, imigranti se k nám nemají jak dostat – G.cz
Vyhledávání

Konec uprchlické krize: Evropa přestala do Afriky dovážet gumové čluny, imigranti se k nám nemají jak dostat

A je to tady! Evropa se semkla, dala hlavy dohromady a konečně vyřešila palčivý problém masové imigrace. Na základě vědeckého průzkumu se zjistilo, že když imigranti nemají gumové čluny, nemají se do Evropy přes moře jak dostat.

Dominik Landsman
Dominik Landsman 19.7.2017, 06:21

Smělý a neortodoxní nápad se zrodil v hlavě německého vědce z vědeckého instituty „Islám a gumové čluny“ Hanse Grebaura. Ten si všimnul, že imigranti přijíždějí ve velkých gumových člunech. Spolu se svým týmem požádal o grant na další studie. Z evropských fondů získal sto milionů eur, a ani ne za rok přišel s přelomovým řešením. Pokud imigranti nebudou mít čluny, přes moře se nedostanou.

„Tento objev znamená průlom v otázce řešení imigrace. Je to plivnutí do tváře všem nevěřícím Tomášům, kteří pochybovali o tom, že Evropská unie tento problém nějak vyřeší. A hle. Je to tu. Okamžitě jsme provedli kroky k odčlunění Afrického kontinentu, a výsledky se dostavují,“ rozplýval se nadšením Ernest Turnwall, zástupce Evropské unie pro věci imigrační politiky.

Do Afriky v těchto dnech plují nákladní lodě z Evropy, které pročesávají kontinent a zabavují gumové čluny. Rovněž se uvalilo embargo na vývoz gumových člunů ze států Evropské unie. Na území Německa probíhá pálení člunů. Lidé se drží kolem ramen, skandují a radují se. Vypadá to, že Evropa si může oddychnout.

Odvrácenou tváří této radostné události je naprostá destrukce gumovo-loďarského průmyslu v Evropě.

„Co si teď počnu? Naše rodina vyráběla gumové čluny po několik generací. Nic jiného ani neumím. Navíc musím propustit na deset tisíc zaměstnanců ze své fabriky. To nikomu nevadí? Na to se totiž kašle. Hlavně, že imigranti k nám nebudou jezdit na člunech,“ hořekoval Josef Dostál, provozovatel jednoho z největších závodů na výrobu gumových člunů na Moravě.

„Devadesát procent gumových člunů směřovvalo do zahraničí. Teď se nám tu gumové čluny kupí a my je nemáme kam prodat. Navíc nám kolem fabriky slídí několik Němců, kteří využijí jakékoliv příležitosti, aby se nepozorovaně vloupali do skladu a některé čluny zapálili. Oni Němci rádi zapalují věci,“ stěžoval si dále pan Dostál.

I na tuto situaci Evropská unie pamatuje. Zavedla rekvalifikančí program pro výrobce člunů a pašeráků lidí na gumových člunech.

„Nesmíme zapomínat i na ty nebohé pašeráky, kteří přišli o živobytí. Těm musíme nějak pomoci, stejně jako výrobcům gumových člunů. Z toho důvodu jsme zařídili plošné rekvalifikace na finanční poradenství,“ uvedl Ernest Turnwall.

Až k vám tedy domů přijde snědý Afričan, který vám lámanou češtinou bude nabízet životní pojištění, buďte k němu ohleduplní. Je to bývalý přeškolený převaděč lidí.

Účel však světí prostředky. Imigranti se do Evropy již na gumových člunech nehrnou. Přijíždějí po moři na vorech či dřevěných bárkách. Zelení napříč celou Evropou slaví, neboť dřevěné bárky či vory jsou na rozdíl od gumových člunů šetrné k životnímu prostředí.

A TADY se můžete podívat na pět věcí, které se stanou, až ČR ovládnou imigranti

Podobné články

Doporučujeme

Další články
Zavřít reklamu