Další pokuty veleváženého, ale nevyváženého Jaromíra Soukupa: TV Barrandov bude opět platit velké peníze ze nevyváženost svých pořadů – G.cz
Vyhledávání

Další pokuty veleváženého, ale nevyváženého Jaromíra Soukupa: TV Barrandov bude opět platit velké peníze ze nevyváženost svých pořadů

+ DALŠÍCH 7 FOTEK + DALŠÍCH 8 FOTEK

Být velevážený a zároveň vyvážený moderátor není jen tak. O tom by mohl bezesporu dlouhé hodiny vyprávět i multifunkční majitel, moderátor a dnes již také přední herec TV Barrandov Jaromír Soukup, který se dočkal letos už několikáté pokuty od vysílací rady. Nyní pokutu ve výši 200 000 korun českých musí zaplatit TV Barrandov za nevyvážené informace o reklamní společnosti JCDecaux v rámci pořadu Moje Zprávy.

Martin Miko
Martin Miko 20.12.2019, 11:20

Další pokuta za nevyváženost

Zatímco se blíží Vánoce a my netrpělivě očekáváme první trailer na barrandovský Silvestr, který v loňském roce předčil naše očekávání, když Jaromír Soukup zpíval s Hložkem socialistický hit ze seriálu Sanitka, tak v TV Barrandov musí řešit i nepříjemné věci. Jednou z nich je i pokuta ve výši 200 000 korun českých od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání za to, že byly v pořadu Moje zprávy, který samozřejmě uvádí geniální moderátor Jaromír Soukup, odvysílány letos v dubnu příspěvky, které se týkaly firmy JCDecaux a jejího probíhajícího trestního řízení. Informace předával moderátor Jaromír Soukup jako fakta, jenže druhá strana nedostala možnost se obhájit, takže reportáž působila jednostranně.

Podle RRTV totiž pořad prezentoval jasný a předem stanovený postoj, což působilo tak, že se snaží ovlivnit diváka ve prospěch záměrů tvůrců. Tím pádem nebyla poskytnuta možnost na objetivní a vyvážené odprezentování informací, které je nezbytné pro svobodné vytváření názorů.

Nutno podotknout, že se letos nejednalo o první pokutu pro TV Barrandov. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání už letos totiž televizi Jaromíra Soukupa pár pokut udělila. Jednu z nich ve výši 400 tisíc korun kvůli nevyváženému obsahu v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa a druhou ve výši 200 tisíc korun za reportáž v pořadu Moje zprávy, která nesla název Ryba smrdí od hlavy. V reportáži kritizoval státní zakázky pro agenturu Dorland.

Co z toho tedy plyne? Že když jste majitel, ředitel a moderátor v jedné osobě, tak nikoho za vaše televizní přešlapy nemůžete vyhodit a nezbývá vám nic jiného než platit.

Toto je pro Jaromíra Soukupa nepříjemné uzavření této dekády. Přejeme mu tedy do roku 2020 více pořadů a méně pokut.

Podobné články

Doporučujeme

Další články
Zavřít reklamu