Oba národy nehledí na předsudky! Uwe Filtr 5.8.2014, 21:43 Sdílet Francouzská automobilka si dala odvážně do znaku symbol ženského přirození a slaví s tím úspěch. Podobný marketingový tah nyní zkouší jedno pražské kadeřnictví. Myslíte, že také celosvětově prorazí? Sdílet TÉMATA
Nikol Leitgeb se pustila do vánočního zázraku. Nadační fond Radovan zahájil sbírku na vývoj léku pro děti s Angelmanovým syndromem redakce G.cz
Tománka čeká obhajoba výsadního postavení v ironmanském světě. Jsem připravený ponechat si nadále v držení oba mistrovské tituly, říká redakce G.cz
Návrat k animované klasice, tentokrát s vínem a dekou: Warner TV zve na sobotní animáky pro velké děti redakce G.cz
Tesco posiluje diverzitu a inkluzi: Čtvrtá výroční zpráva přináší 5 nových závazků pro zítřek redakce G.cz