Tyhle reklamy překvapivě nenutí podvědomě ke konzumu, ale k zamyšlení. Elsa K. 30.8.2014, 20:00 Sdílet 1. Kdybych byl panda, zajímal bych vás víc? 2. 150 litrů vody za jedno pivo 3. Aby při vašem boji za krásu neumírali nevinní... 4. Cenzura zkresluje 5. Nemělo by to být podobně nebezpečné 6. Auto jako zbraň 7. Používejte elektřinu chytře 8. Mějte trpělivost s koktajícími 9. Odrazit se ode dna je postupem času čím dál tím složitější 10. Oceán není odpaďák 11. Pro více informací o rakovině plic pokračujte v kouření 12. Aspoň vy mějte rozum - nekonverzujte s řidičem za jízdy 13. Před AIDS jsme si všichni rovni 14. Zabíjíme odpadem 15. Plasty nikdy nevymřou... 16. Následky si ponesete celý život. Nepijte před jízdou! 17. Naučte se pomoci dřív než bude pozdě (Český červený kříž) Sdílet TÉMATA
Zápasník Jiří Procházka ztvárnil hlavní roli ve videoklipu Eddie Stoilow. Singl je předzvěstí nového EP Martin Miko
Maďaři platí za naftu více než Češi. Po nouzovém zrušení zastropování cen jim paliva „v mžiku“ skokově zdražila, z čehož viní Brusel Lukáš Kovanda
První SMS v historii: Nepřipadalo mi to nijak významné, uvedl Neil Papworth, který první SMS zprávu odeslal Jan Fiedler
Díl II.: Bankrot společnosti Enron Corporation: Před bankrotem zaměstnávala 22 tisíc lidí a byla nejinovativnější společností USA Jan Fiedler