9 důvodů, proč jste nonstop unavení

No jasně, máte depresi z konce léta. A mimo to děláte ještě spoustu chyb, které vám berou energii.
    tired_kid

1. Nesnídáte

Lékaři se neustále dohadují, jestli je nutné snídat, nebo ne – ale spíš z hlediska shazování váhy. Logicky vzato, když tělu hned po ránu nedodáte živiny, nemá z čeho brát.  

2. Chlastáte před spaním

Sklenička červeného vína každý večer funguje jako prevence onemocnění rakovinou. To už se ví. Ale pokud do sebe ty dvě deci kopnete těsně před tím, než jdete spát, sice usnete, ale ne kvalitním hlubokým spánkem. Ráno se pak cítíte rozlámaní, i když jste chrápali 9 hodin.  

3. Podceňujete dovolenou

Je sice super, že jste se uvolnili na týden z práce a odjeli k moři, ale když každý den checkujete emaily a facebook, tělo opravdu nemá pocit, že na chvíli vypnulo. Naučte se opravdu odpočívat a nechte laptopy a mobily spát. panda-tired  

4. Pijete málo vody

Tím, že nepijete, vám houstne krev a zhoršuje se její cirkulace. Začne se vám motat hlava a chce se vám spát. Takže je sice super, že jste se chtěli nakopnout třema pressíčkama, ale právě kafe dehydrataci způsobuje. Ke každé kávě proto vypijte sklenici vody.  

5. Neumíte říkat NE

Pokud jste typ člověka, který se chce za každou cenu zavděčit všem a nikoho nezklamat, řítíte se do záhuby. Šetřete si energii pro sebe a dávejte ji jen tomu, kdo vám ji určitě vrátí.  

6. Špatně jíte

Pokud si dopřáváte jednostrannou stravu, pravděpodobně vám bude něco chybět. Třeba železo, které je nezbytné k tomu, abychom naše tělo udrželi v bdělém stavu. Železo je potřeba k přenosu kyslíku mezi tkáněmi, tedy k okysličování. A to, že neustále zíváte, je právě znakem toho, že nemáte dost kyslíku. Kruh se uzavřel.  

7. Jste puntíčkář

Že je třeba všechno, co v životě děláte, dotahovat k dokonalosti? Proč? Vytváříte si v sobě zbytečný tlak, který vás obírá o energii. blisstree-tired-640x426  

8. Pracujete v bordelu

Pořádek kolem vás je důležitý. To abyste se mohli soustředit na důležité věci. Ukliďte si stůl v kanclu nebo svouji domácnost. Budete se cítit o dost lépe.  

9. Spíte s mobilem u hlavy

A s notebookem na nočním stolku. Nejen, že tyhle přístroje neustále něco vyzařují. Jde taky o to, že jste podvědomě ve stand-by stavu, co kdyby někdo zavolal nebo napsal. Nechte elektroniku v obýváku a jděte se opravdu kvalitně vyspat.  

Komentáře

Doporučeno pro vás