Hlavní protagonista by asi potřeboval spoustu modrých tužek, protože by "modrá okénka" vybarvoval jak na běžícím pásu. Ano, je to přehnané, jako ostatně všechny reklamy, a patetické. Možná popraskaly všechny struny na kytaře, která umí hrát jen dojemné cajdáky, ale zároveň je to i velmi inspirativní, krásné a hlavně lidské.
To, že pokud chceme svět udělat lepším místem, musíme začít u sebe, je stokrát omílaná pravda, která už poněkud ztratila hrubé obrysy, ale zároveň je to nezvratitelný fakt. Tak směle do toho!
A kecy o tom, že květina by chcípla pod takovým náporem vody, že psi by neměli žrát kosti a že jíst denně banány taky není zrovna ideální, si, prosím, nechte od cesty. Pomůže to někomu?
Tahle reklama vám pro změnu roztáhne koutky. A tyhle
nešťastně umístěné reklamy vás rozesmějí úplně.