To se ví je bída s nouzí: Slepenec bulvárních titulků, devadesátkových hoaxů a citátů Haliny Pawlowské nás stojí nejen nervy, ale i peníze – G.cz
Vyhledávání

To se ví je bída s nouzí: Slepenec bulvárních titulků, devadesátkových hoaxů a citátů Haliny Pawlowské nás stojí nejen nervy, ale i peníze

+ DALŠÍ 2 FOTKY + DALŠÍ 3 FOTKY

Spojte televizní idoly našich rodičů a prarodičů, novinové titulky ze zajetých bulvárů a satirických webů, slovo líbísek - a máte nový půlhodinový pořad České televize To se ví, který byl financován z koncesionářských poplatků. Kolem pořadu bylo sice velké haló, jenže nakonec působí jen jako změť internetových klišé.

Martin Miko
Martin Miko 16.9.2019, 12:25

Zbytečný pořad České televize

Nová zábavná show České televize To se ví slibovala odhalování dezinformací a nepravd, ale ve skutečnosti působí jako levná estráda, která je postavená na tisíckrát řečených a sdílených vtipech z internetu, článcích ze satirických webů a novinových titulků z bulvárních časopisů. Jako bonus pořad přidává čtveřici našich oblíbených celebrit, které vypouští z úst naučené scénáře. Třešničkou na dortu jsou citáty Haliny Pawlowské, které samozřejmě milujeme, ale nemusíme je slyšet i v tomto pořadu. Takto bychom jednoduše shrnuli další pořad naší veřejnoprávní televize, který zbytečně zaplatíme ze svého.

Na pořad se koukalo rovných 345 tisíc diváků, kteří byli pravděpodobně jen zvědaví na to, s čím tvůrci vyrukují. A bohužel se dostavilo zklamání. Pořad necílí na mladé diváky, ale na generace našich rodičů a prarodičů. Jenže i ti s tím musí mít problémy. Kromě toho, že moderátor nevysvětluje divákům „polopatě“ celou problematiku okolo dezinformací, navíc mluví příliš rychle a skáče z tématu na téma. A navíc - teď pozor, tohle vás může porazit - pro like používá výraz líbísek! Proč si myslíte, že Jaromír Soukup mluví pomalu a vše opakuje třikrát za sebou? Protože to prostě na tuhle cílovku funguje. Nevhodný je i vybraný čas a den vysílání pořadu. To se ví běží v neděli po 10. hodině, tedy po pořadu 168 hodin.

Ti, co pilotní epizodu To se ví divácky absolvovali, se o své dojmy pochopitelně okamžitě podělili. Podle portálu Čsfd.cz má pořad To se ví prozatím hodnocení pouhých 25 %, čímž se nebezpečně přiblížil produkci TV Barrandov. Komentáře k pořadu jsou také výživné. „Ubohý a trapný bulvár hodný stanice TV Nova. Tomuhle se každý normální člověk, co má všech pět pohromadě, musí leda tak vysmát, ale konzumentům ČT a všeobecně mainstreamu to bude stejně jedno. Ti baští fake news zcela dobrovolně,“ okomentoval pořad jistý Karlos a nebyl sám. „Trapný pokus o politickou satiru a k tomu recyklace dávno vyvrácených drbů a nesmyslů. Kdo má internet a pohybuje se na sociálních sítích, se bude smát. A Zemanoburešolidi budou akorát kvičet, že je to ideologická nalejvárna. Zbytečný pořad,“ stěžuje si další z diváků.

Pořadu To se ví rozhodně druhou šanci nedáme. Mnohem lepší bude, když si projedeme timeline na Facebooku z roku 2017. To je totiž doba, ze které tvůrci pořadu primárně čerpají svou inspiraci. Času to zabere míň a bude to přínosnější.

A zde vás potěší revoluce pivní turistiky v Praze, která zahrnuje i striptýz.

Podobné články

Doporučujeme

Další články