Tip na rychlou, lehkou, levnou a hlavně zdravou večeři

Obrázek uživatele Elsa K.
22.8.2016, 18:08

Ať už žijete, abyste jedli, nebo jíte, abyste žili, je tahle zdravá teplá večeře, jejíž příprava zabere jen 20 minut, skvělou volbou.

Rizoto Barbarossa od LeGracie

Je totiž více než jedlé. A jeden talíř jaksi nestačí. Nemusíte mít ale strach – jeden sáček obsahuje tři porce plné dokonale vyvážené chuti. Kombinace červené řepy a skořice je skoro až omamující. Ze sna vás pak probere krásná červená barva plná života. Lehoučké vegetariánské jídlo bez palmového tuku, lepku, glutamanu, konzervantů, soli a koření, udělá čas od času dobře i bůčkařům. Bude vám po něm lehko na těle i duši.

Doporučuje se sice servírovat s čerstvými bylinkami a kopečkem ricotty, ale skvěle chutná i posypané nastrouhaným parmezánem, případně jen tak posolené. Právě jednoduchost a chuťová čistota je velkou devizou tohoto lahodného rizota, na které vaše chuťové buňky jen tak nezapomenou.

Pořídit ho můžete – stejně jako neméně výborná rizota s jinými příchutěmi – TADY.

A pokud chcete pro své tělo udělat ještě trochu víc, zkuste si k parádnímu červenému rizotu dát tuhle zelenou zdravou bombu:

Špenátové smoothie s chia semínky

Příprava je podobně triviální jako u rizota Barbarossa (kdy jen přidáte a vydusíte vodu a na závěr zvláčníte máslem). V tomto případě rozmixujete banán, pomeranč, dvě hrsti čerstvého špenátu a lžíci chia semínek. Po rozlití do skleniček ještě ozdobíte trochou semínek. Chutná i zavilým odpůrcům špenátu a po požití již první sklenky odstartujete do vesmíru – bez rakety.

Obě tyhle dobroty vám dodají spoustu energie, která se ale neuloží v podobě tukových polštářů, nýbrž přetaví v chuť do života. Dobrou chuť!

A TADY máte ještě 6 dalších tipů na zdravé a dietní večeře.


Komentáře

Doporučeno pro vás