fb pixel Showroom Stopka představil nové pojetí prezentačních eventů s názvem Sensory Night – G.cz
Vyhledávání

Showroom Stopka představil nové pojetí prezentačních eventů s názvem Sensory Night

U příležitosti otevření zrekonstruovaného showroomu interiérového a designového studia STOPKA přišli jeho majitelé se zcela ojedinělým konceptem představení nejnovějších trendů a novinek ze svého portfolia. Prostřednictvím tzv. imerzivní show s názvem Sensory Night ukázali, jakým směrem se bude ubírat interiérový design a novinky z oblasti bydlení.

Redaktor
Redaktor 11.7.2019, 14:25

Sensory Night si klade za cíl vzbudit v divákovi bezprostřední dojem, zážitek, pocit. Hosté opening party studia STOPKA tak při průchodu showroomem měli možnost vidět reálné a emotivní výjevy tak, jak je v běžném životě v prostorách své ložnice, koupelny či obývacího pokoje zažívají i oni sami. To vše v podání pečlivě zrežírovaných tanečníků a modelů. Touto hravou a interaktivní živou show byly zároveň odprezentovány produkty značek Poliform, SieMatic, Dedon, Miele, Rimadesio, Minotti či Walter Knoll.

V průběhu večera došlo na řadu překvapení, která přítomným hostům doslova vyrazila dech. Velmi avantgardní pojetí taneční skupiny JAD Dance Company v choreografii přední české tanečnice Lucie Drábkové vneslo do celého nově otevřeného prostoru opravdu senzorický nádech a dynamickou atmosféru.

Moderátorem večera Yemim A.D. byli hosté vybídnuti, aby definovali, KDE nebo CO pro ně znamená domov. To následně vyvolalo mnoho vtipných odpovědí, které odstartovaly celý večer v zábavném a uvolněném duchu. Následovala talkshow, ve které Yemi zpovídal například Petra Šimůnka (Forbes ČR), Martina Barryho (Manifesto & reSite), módního návrháře Lukáše Macháčka, ekonoma a mecenáše Václava Dejčmara, Ivu Burkertovou (Odivi) nebo Filipa Nguyena (NAUT). Mezi dalšími hosty nechyběli basketbalista Tomáš Satoranský, Petr Mára (Apple guru), Sasha Jány (Elite Model Look) nebo Fabrice Biundo (zakladatel Vogue ČR/SK).

Studio STOPKA ve spolupráci s JAD Productions tak připravili u nás zatím málo známé pojetí komerční prezentace, která ji pozvedá na úroveň umělecké disciplíny a výjimečného zážitku. Koncept Sensory Night(s) není přitom jednorázový, studio STOPKA počítá s celou sérií takto koncipovaných eventů i na podzim.

TÉMATA

Podobné články

Doporučujeme

Další články