Lidé mají v kapsách více peněz a nebojí se je utrácet
Spolu s koncem hospodářské krize jsme se dočkali zlepšení životní úrovně nás všech, což se pozitivně odrazilo na ochotě lidí platit za zábavu. Ta se týká bezesporu i požitků, které jsou spojené se ženami. Vše lze prokazatelně potvrdit na datech, které nám poskytla také jeden z nejoblíbenějších nočních podniků – legendární ShowPark, který disponuje dvěma provozovnami. Jedná se o MARKET v Pražské tržnici a DaVINCI v ulici Na Bojišti na Novém městě. ShowPark DaVinci se navíc nachází v klasicistní budově, jež je součástí Pražské památkové rezervace. Ta zároveň spadá do světového kulturního dědictví chráněného organizací UNESCO.
V DaVINCI naleznete oázu příjemného prostředí a diskrétní atmosféry s milou obsluhou a především pak atraktivní dámskou společnost, která vás nikdy nenechá na holičkách. Otevřeno je navíc denně, takže se nemusíte ostýchat přijít a strávit libovolný čas s některou z krásných dívek, které vám budou plně k dispozici. DaVINCI pro vás navíc připravuje každý měsíc akční drinky a zajímavé bonusy, o nichž se dozvíte jen na Facebookových stránkách ShowParku.
Zatímco v roce 2014 navštívilo obě provozovny společnosti ShowPark 143 459 osob, tak v roce 2015 to bylo už 166 851 osob, což je zhruba o deset tisíc návštěvníků více, než kolik ve stejném roce zavítalo na zámek Konopiště. Z dalších významných českých památek, které nepřekonaly návštěvnost ShowParku, můžeme jmenovat například Památník Lidice – 144 891 osob, ŠKODA Muzeum v Mladé Boleslavi – 128 365 osob nebo Galerie Pravěk očima Zdeňka Buriana ve Dvoře Králové – 120 000 návštěvníků.
V roce 2016 však všechny provozovny navštívilo úctyhodných 182 672 návštěvníků. V porovnání s návštěvností prozatím posledního filmu ze série Star Wars s podtitulem Síla se probouzí je ShowPark jasným vítězem o více než 33 tisíc návštěvníků. A například Zoologickou zahradu v Ústí nad Labem navštívilo v roce 2016 ‚pouhých‘ 161 701 osob.
Prahu mají turisté ze všech českých měst nejraději
ShowPark je však oproti pražské konkurenci, co se týče návštěvnosti památek a vyhledávaných míst, doslova chudým příbuzným. Dle údajů serveru Czechtourism v loni z prvních pěti pozic nejnavštěvovanějších českých objektů obsadily hned čtyři místa turistické cíle v Praze. Nejoblíbenější českou památkou je Pražský hrad, kam v loni zavítaly přes 2 miliony návštěvníků. Následovala Lanová dráha na Petříně s 1,7 milionu zájemců. Třetí místo obsadila Zoologická zahrada v Praze, páté AquaPalace Praha. Všechny tyto turistické cíle měly přes milion zaznamenaných návštěv a navíc zaznamenaly meziroční ‚polepšení‘ průměrně o 10 a více % zájemců. V případě ShowParku se jednalo o zvýšení návštěvnosti o zhruba 11 %, což odpovídalo republikovému průměru.
V praxi nám z toho vychází, že na podniky typu ShowPark a další turistická lákadla lze aplikovat podobná pravidla v návštěvnosti jako na oficiální české památky. Každopádně rok 2017 se blíží ke konci a lidé měli v kapsách více peněž než v roce minulém, takže se můžeme opět těšit na lámání návštěvnostních rekordů na všech frontách.
A zde se ještě podívejte a zhodnoťte 7 důvodů, proč je dobré navštěvovat pánské podniky, kde pracují ženy.