Stále větší oblíbenosti se těší hudební kanál Retro Music Television. V měsíci září si ho v Praze pustilo rekordních 49 % diváků, sledujících hudební kanály. Až s velkým odstupem se umístila hudební stanice Óčko, na niž se dívalo 30 % diváků, následovaná kanálem Óčko Star s 18 % sledujících Pražanů. Stanice se tak v obecné cílové skupině Dospělí 15-69 let dostala do čela sledovanosti ze všech hudebních kanálu v České republice.
„Jde o nejlepší výsledek v historii stanice. Moc nás těší, že oblíbenost Retra stále stoupá. Budeme, dělat vše proto, aby tato vzestupná tendence pokračovala. Za poslední rok se nám podařilo sledovanost Retra zdvojnásobit,“ říká jednatel společnosti Tomáš Fuxa, který zároveň potvrdil i rostoucí zájem reklamních inzerentů.
„Do konce roku máme vyprodané všechny reklamní bloky, podobně jako u sledovanosti se nám za poslední rok fungování stanice podařilo zdvojnásobit příjmy z reklamy. Pro zájemce jsme navíc připravili prodej sponzorských odkazů již od pětseti korun, kdy cpt (cost per thousand) vychází na 200 korun,“ představuje Fuxa výhodnou nabídku s tím, že tato celoplošná hudební televize se zaměřením na největší hity od 60.let do počátku nového milénia, bude své věrné diváky i nadále zásobovat tím nejlepším ze světové i tuzemské hudební scény.
Vedle Prahy je Retro nejúspěšnější také ve středočeském a libereckém kraji. „Pracujeme na tom, abychom se dostávali ke stále většímu procentu populace. Průměrný denní reach se podle peoplemetrového měření blíží k 150 tisícům diváků. Vzhledem k tomu, že se do tohoto měření nezapočítávají veřejné prostory jako jsou restaurace, bary nebo hotely, kde je Retro velmi často sledovanou televizní stanicí, může se denní zásah pohybovat kolem čtvrt miliónu diváků,“ uzavírá spokojeně Fuxa.