Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Olga Richterová končí ve vedení Pirátů. Celostátní lednové pirátské fórum bude probíhat online, Bartoš se přesune do Ústeckého kraje Jan Fiedler
Záhadné zmizení Glenna Millera: Letoun jednoho z nejslavnějších swingových hudebníků byl nad kanálem La Manche možná zasažen bombardéry RAF Jan Fiedler
EU hazarduje, když chce s vytápěním budov plynem skoncovat už za 20 let. Úporná snaha Bruselu o udržitelnost může Unii uškodit Lukáš Kovanda
Black Friday každoročně trhá rekordy nákupů na internetu. Některé e-shopy v posledním čtvrtletí evidují nárůst tržeb z e-mailingu o tři sta procent Komerční sdělení
Nová čísla k hypotékám klamou, ve skutečnosti zájem o ně prudce ochlazuje. Nemovitosti ale ani tak nezlevní Martin Miko