Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Na čas odkládám lékařský plášť, letos budu spíš muzikant, říká Marcel Procházka v (NE)BLÁZNI Michaela Šimečková
Požaduji trest smrti! Komunistický prokurátor nechal popravit desítky lidí, vinu však nikdy necítil Václav Adamus
Génius své doby. Zakladatel USA Benjamin Franklin se stal mimo jiné vynálezcem bifokálních brýlí. Komerční článek
Služeb Smartwings loni využilo přes 2,7 milionu cestujících, na svých letech přepravily třikrát více pasažérů Komerční sdělení
Nestihli jste si dát novoroční předsevzetí? Vázat je bezpodmínečně k prvnímu lednu není šťastné řešení, upozorňují odborníci Komerční sdělení