Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Josef Haken: Příběh zapomenutého zakladatele KSČ. Jeho popel byl uložen v komunistickém panteonu na Vítkově Václav Adamus
První bojovník proti nacismu aneb Jak židovský student medicíny zastřelil švýcarského nacistického vůdce Wilhelma Gustloffa Jan Fiedler
Koncentračního tábora Jasenovac se báli i někteří nacisté: V jednom z nejhorších míst druhé světové války byly ohavné praktiky na denním pořádku Jan Fiedler
Benito Mussolini: Zakladatel fašistické strany a fanatický milovník česneku a cibule. Jeho mrtvolu zlynčovali Václav Adamus