Až 600 závodů a 3500 hodin zimních sportů, které budou v příštích šesti měsících vysílány na Eurosportu, v aplikacích Eurosportu a discovery+, umožní fanouškům přístup k nejkomplexnějšímu pokrytí a upevní postavení Warner Bros. Discovery jako Domova zimních sportů v Evropě.
Digitální platformy společnosti Warner Bros. Discovery včetně Eurosport.com poskytnou fanouškům možnost zažít sportovní dění živě i na vyžádání, a také si vychutnat špičkové analýzy od týmu expertů na zimní sporty. Pro zimní sportovní sezonu 2022-23 vybrala společnost Warner Bros. Discovery experty, kteří představí své názory na klíčové momenty v příslušných disciplínách a exkluzivně je po celou sezonu nabídnou fanouškům na lineárních a digitálních platformách.
Potvrzenými experty společnosti Warner Bros. Discovery Sports jsou:
– Martin Schmitt, skoky na lyžích, olympijský vítěz
– Tina Mazeová, alpské lyžování, dvojnásobná olympijská vítězka
– Justyna Kowalczyková, běh na lyžích, dvojnásobná olympijská vítězka
Sezona zimních sportů odstartuje úvodním kolem Světového poháru FIS v alpském lyžování v rakouském Söldenu, kde se jede obří slalom žen a mužů, zatímco sezona skoků na lyžích začíná 5. listopadu v polské Wisle.
V únoru a březnu se konají nejvýznamnější akce v kalendáři zimních sportů a fanoušci je mohou sledovat na platformách Warner Bros. Discovery Sports. Od 6. do 19. února 2023 se v Courchevelu a Meribelu ve Francii uskuteční Mistrovství světa v alpském lyžování a od 22. února do 5. března 2023 Mistrovství světa v klasickém lyžování v Planici ve Slovinsku.
Scott Young, SVP Content and Production at Warner Bros. Discovery Sports: „Máme bohatou historii vyprávění příběhů sportovců v zimních sportech a naše dědictví vysílání největších světových událostí po více než tři desetiletí znamená, že můžeme i nadále přitahovat největší hrdiny a bývalé hvězdy zimních svahů, které nám pomohou tyto příběhy oživit a prohloubit zážitky našich diváků.“
„V návaznosti na naši dosud nejúspěšnější sezonu zimních sportů, v níž jsme do všech nepřehlédnutelných okamžiků Zimních olympijských her zapojili rekordní počet diváků a nabídli největší výběr živých přenosů ze všech televizních společností v průběhu celé sezony, se těšíme, že budeme moci spojit náš bezkonkurenční rozsah, hluboké zkušenosti v oblasti zimních sportů a schopnost vyprávět příběhy, abychom fanouškům v celé Evropě odhalili sílu lyžování, skoků na lyžích, snowboardingu a všech dalších významných zimních disciplín.“
Společnost Warner Bros. Discovery Sports poprvé vysílala zimní sporty prostřednictvím Eurosportu v roce jeho vzniku (1989) a její pokračující přístup k celoročnímu vyprávění příběhů přispěl k rekordní sledovanosti letošních Zimních olympijských her v Pekingu. Platformy Warner Bros. Discovery navštívilo během ZOH v Pekingu na 50 trzích v Evropě více než 156 milionů diváků, kteří strávili více než miliardu minut streamováním na discovery+ a Eurosportu.