Za zdražování Bic Macu může i Tomáš Třeštík
Většina z nás samozřejmě nejsme fanoušky fastfoodového řetězce McDonald's, jenže jakmile padne půlnoc nebo máme kocovinu, tak je to právě zatracený „mekáč“, kdo nám vždy a s jistotou vytrhne trn z paty a ukonejší skučící útroby. Ačkoliv by se zdálo, že tenhle původem americký bufáč cílí primárně na rodiny s dětmi a mládež(í), není tomu tak. Například prohipsterský fotograf Tomáš Třeštík tomuto mezinárodnímu řetězci s rychlým občerstvením před nedávnem propůjčil svou tvář. Kromě galerie fotografií jsme se dočkali i TV spotu, což muselo spolu s tučným honorářem pro renomovaného fotografa Tomáše Třeštíka stát spoustu peněz.
Zdražování se dočkali zákazníci McDonald'su už na podzim 2017, kdy byl násilně a proti vůli všem strávníkům zdražen oblíbený chesseburger na cenu 29 korun z původních 25 korun českých. O totožnou částku byl na konci loňského roku zdražen i pravděpodobně nejoblíbenější hamburger světa – Big Mac, který nyní pořídíte za 79 korun. Za tímto zdražováním nestojí jen nákladná marketingová kampaň s Tomášem Třeštíkem, ale i růst cen potravin a zvyšování mezd smažičů hranolek a obracečů burgerů.
Platy jsou 7krát větší než v roce 1992 a cena Big Macu se pouze zdvojnásobila
Zajímavý je i pohled na vývoj cen základních burgerů (Hamburger, Chesseburger, Big Mac) českého McDonald's. Zatímco v roce 1992 stál Chesseburger pouhých 21 korun, v současné době stojí 29 korun. Big Mac jste v roce 1992 koupili za 48 korun a v roce 2018 už za 79 korun. Toto zdražení za 25 let se však v poměru s průměrnou mzdou, která byla v roce 1992 pouhých 4644 korun, zdá být minimální. Možné je, že se jídlo z McDonald's stalo pokrmem chudých.
A zde je 6 ženských vlastností, které ohromí každého muže 21. století.