fb pixel
Vyhledávání

5 vylepšení nového Leonu ST

SEAT Leon ST

Přestože se to na první pohled nemusí zdát, faceliftovaný SEAT Leon ST je jako politý živou vodou. Jaké jsou nejzásadnější změny po modernizaci modelu?

Lukáš Novák
Lukáš Novák 29.5.2017, 10:00

1) Design s ostřejšími rysy

Příď a záď je v porovnání s předchozím modelem ostřeji řezaná, maska chladiče byla prodloužena o 40 milimetrů, což má za následek harmoničtější proporce. Nová kola, nová světla, nové barvy, to vše umocňuje výsledný dojem.

2) Tišší a komfortnější, než kdy dříve

Nový Leon ST je tišší, než býval, a to díky preciznímu odhlučnění kabiny. K službám je vám nejnovější multimediální systém s 8” dotykovým displejem, k jehož ovládání již nepotřebujete žádná tlačítka. Kromě vstupního modelu máte navíc k dispozici elektromechanickou parkovací brzdu.

3) Dosvítí ještě dál

Nové přední a zadní světlomety jsou kompletně vybaveny LEDkami, které skvěle svítí, a to dokonce i za toho nejhoršího počasí. LEDky najdete také v blinkrech a mlhovkách, což výrazně snižuje spotřebu energie, výrazně zrychluje reakce a zvyšuje životnost osvětlení.

4) Motory pro každého

Paleta motorů pro nový SEAT Leon ST uspokojí prakticky všechny zákazníky. V nabídce jsou jak benzinové, tak naftové motory, ale také motor na stlačený zemní plyn CNG. Zážehové motory pokrývají rozsah výkonů od 86 do 180 koní. Novým motorem je tříválec 1.0 TSI s výkonem 115 koní. Výjimečným motorem je také 1.4 TGI na stlačený zemní plyn CNG s nízkými emisemi. Nabídka vznětových motorů pak zahrnuje nový čtyřválec 1.6 TDI s výkonem 115 koní a sahá až po 2.0 TDI vyladěné na 184 koní.

5) Ještě lepší rodinná raketa SEAT Leon ST FR

Měli jsme možnost krátce otestovat provedení FR modelu Leon ST, které se chlubí nejsilnějším naftovým motorem 2.0 TDI o výkonu 135 kW (184 koní). Perfektní naladění agregátu má za výsledek až neuvěřitelnou dynamiku, a to při zachování zvukového komfortu. Z nuly na 100 km/h jste za 7,8 sekundy a nejvyšší rychlost vozu činí 228 km/h. Určitě doporučujeme dvouspojkovou automatickou převodovku DSG, kdy si můžete pádly pod volantem sami řadit, když na to přijde. Pro preciznější odpich z klidového stavu bychom doporučili i pohon všech kol 4Drive, na druhou stranu s předokolkou je více legrace v zatáčkách. V rámci výbavy FR pak dostanete ještě přiostřenější vzhled a také famózní až 19palcová kola.

TÉMATA

Podobné články

Doporučujeme

Další články