I vizuální podoba obchodu může silně podpořit tržby. V Třebíči na Vysočině tyto prodejní nástroje zvládají nesmírně tvůrčím a originálním způsobem.
1. Online velmoc
Dojem solidnosti a výstižnost je pro nalákání zákazníků rozhodující. Vývěsní štít firmy je zde navíc – narozdíl od převažující nedobré české praxe – proveden vkusně. Všimněte si, jak barevně ladí s dveřmi a fasádou.
2. Důmyslný doplňkový prodej
Je to geniální: jdete si koupit pár trojháčků a třpytku, a koupíte si pár trojháčků, třpytku a kilo medu.
3. Město umění
Která třebíčská dáma a dívka ještě nenavštívila tento ateliér?
4. Důsledná specializace
Jinde se možná inzeruje „drůbeží maso“. To je příliš vágní. Zde se vše nazývá konkrétně a pravým jménem.
5. Kulturní kvas v okolí
V Třebíči sice funguje Městské kulturní středisko a divadlo v komplexu Pasáž. Třebíčští ovšem neváhají vyjíždět za kulturou i do okolí města.
6. Třebíčští jsou otevřeni světu
Lidé z Třebíče jezdí do světa sbírat zkušenosti, prožívat nové věci a rozšiřovat si obzory. Domů se pak vracejí proměnění a lepší.
7. Péče o duši
V Třebíči opečují nejen vaši duši, ale i tělo. Především „hluboká drenáž“ (Deep draining) vzbuzuje velmi příjemné představy.
A když už jsme u té originální, ale úderné propagace, tady se podívejte, jak nacisté lákali americké turisty do Třetí říše.