1. Zelení
Tihle pánové jsou zodpovědní za katapulty při startu a záchytná ocelová lana při přistávání. To je jedna z nejnebezpečnějších prací, protože ocelové lano při napnutí přetne cokoliv a kohokoliv ve své cestě. Proto je potřeba mít vždy přehled nad tím, kdo kde stojí a vracet lana do původní pozice.
2. Žlutí
Žluťásky uvidíte na většině fotek z letadlových lodí. Právě oni jsou zodpovědní za pohyb letadel po ploše a tedy i charakteristickou znakovou řeč, se kterou navigují piloty na to správné místo. Musí mít dokonalý přehled o tom, kde kdo stojí, kam se chystá, ale především musí být tak trochu tanečníci, protože pohyby je potřeba provádět přesně a rychle.
3. Modří
Tihle si od žlutých letadla přebírají na cestě k finálnímu parkování. Často jezdí na traktůrcích, aby se pohybovali rychleji, a také mají na starosti všechna vozidla a výtahy, které usnadňují pohyb samotných letadel. I tady je potřeba dokonalý přehled - nejen o dění na palubě, ale také v parkovacích prostorech pod ní.
4. Fialoví
Fialový tým je zodpovědný za tankování. Je to trochu jako ve Formuli 1, některé stíhačky totiž přistávají jen kvůli dotankování, a tak je třeba co nejrychleji dotáhnout pumpu a naplnit nádrže - mluvíme tady o tryskáči s podvěsy plnými raket, takže to není, jako když se na benzínce opřete o svoje auto a necháte pistoli v nádrži udělat veškerou práci. Fialoví musí dodržovat celou řadu bezpečnostních pravidel, protože jediná chyba by mohla znamenat výbuch jak od Michaela Baye.
5. Červení
Největší z borců? Dost možná, rudá trička totiž stíhačky vyzbrojují. Mají vlastní výtahy se zesílenými stěnami (to aby případný výbuch nepotopil celou loď) a nosí několik metráků vážící bomby a rakety hezky na ramenou, aby je pak připevnili na podvěsy a zkontrolovali. Na tuhle práci asi musíte mít hodně specifickou povahu.
6. Hnědí
Jediný, kdo může do kokpitu s výjimkou samotného pilota, je šéf údržby a ten nosí hnědé tričko. Odevzdává pilotovi letadlo natankované, vyzbrojené a zcela funkční. Je zodpovědný za jeho stav od hlavy k patě. I proto je důležité, aby piloti s chlápky v hnědých tričkách dobře vycházeli. Po přistání si šéf údržby letadlo opět přebírá a musí ho do posledního šroubku zkontrolovat.
7. Bílí
Bílá trička nosí hned několik tříd personálu, ale tou nejdůležitější jsou LSO - Landing Signal Officers. Ti pomáhají pilotům s přistáním a dávají jim vědět, jak se letadlo chová zvenku, jak mají korigovat pohyb, výšku a rychlost. Většinou jde o aktivní nebo bývalé piloty s velkými zkušenostmi s přistáváním na letadlových lodích a velmi, velmi ceněné zaměstnance.
A TADY se můžete podívat do muzea ohrožených zvuků.