fb pixel
Vyhledávání

Jedna krátká, ale výstižná „supyš“ reklama

Kdo si hraje, nezlobí. A kdo jí, ten nemluví. Nebo aspoň už konečně přestane...

Radek Kovanda
Radek Kovanda 10.12.2014, 18:38

    Stručně a jasně. Scénáristicky jednoduše, technicky i střihově střídmě. K tomu nějaký ten genderový stereotyp, nejlépe až na samotný závěr, a úspěch je zaručen. Tady máte názornou ukázku toho, jak výše uvedený obecný návod může pěkně fungovat v konkrétní praxi.  

  TADY sice možná nemají tak štastné krávy, ale zase jsou nejdražší na světě. A nakonec 10 věcí o známé fialové samici skotu, která uspokojuje vrozenou lidskou touhu po čokoládě – aneb co všechno jste o ní ještě nevěděli.    
TÉMATA

Podobné články

Doporučujeme

Další články