Koloběžky už dávno nepatří do škatulky výstředního přibližovadla pro podivíny. Staly se každodenní součástí našich životů a počty jejich uživatelů každoročně stoupají. Společně s nimi bohužel stoupají i počty dopravních nehod, ve kterých koloběžkáři figurují. Nejčastěji dochází k úrazům horních a dolních končetin, dále pak hlavy a krku. Právě na tento trend reaguje i kampaň Nejsme z plechu. Ta si klade za cíl zvýšit bezpečnost nejen uživatelů koloběžek, ale i všech účastníků tuzemského silničního provozu.
Realizační tým kampaně teď navíc posiluje o dalšího exkluzivního člena. Je jím Vladimír Kadlec, známý spíše díky svému Youtube kanálu Vláďa Videos. „Dělal jsem si takovou malou sondu mezi svými fanoušky a překvapilo mě kolik z nich každodenně používá koloběžky a e-koloběžky. Jen zlomek z nich však používá nějaké ochranné prostředky, což bychom právě kampaní Nejsme z plechu chtěli změnit. Proto mi toto spojení od začátku dávalo smysl,“ říká známý influencer, který patří mezi nejúspěšnější české youtubery. Na svém kontě už má úctyhodných 716 000 odběratelů. Jeho nové video, na které se můžete podívat na tomto linku https://youtu.be/ajx3HUdFIIM se objeví postupně i na Vláďově Tik Toku, kde bude přesně cílit na skupinu mladých uživatelů koloběžek a e-koloběžek.
K projektu jsou spuštěné také webové stránky nejsmezplechu.cz, kde si může každý koloběžkář najít zajímavé články a videa ze světa koloběžek a e-koloběžek. Čtenáři se zde například dozví, jaká pravidla a předpisy pro každého koloběžkáře vlastně platí nebo jakými bezpečnostními prvky by měla koloběžka disponovat. K dalším užitečným informacím patří například co dělat v případě nehody, jak se vyvarovat nejčastějším úrazům nebo rady pro rodiče, jak vybrat správnou koloběžku pro své ratolesti.
Projekt Nejsme z plechu je aktivní i na sociálních sítích, kde prezentuje edukační videa a grafiky poutavou formou. Vláďa Kadlec přitom není jedinou aktivní tváří kampaně. K Nejsme z plechu se už při jejím spuštění připojil i jeho kolega Michal Humeček vystupující pod pseudonymem Nevídanej Kořen. Kromě propagace kampaně na svých sociálních sítích se počítá i s tím, že se dvojice zapojí do kontaktní části kampaně na jejích četných zastávkách po celé republice.